AZ ÖN HŰSÉGÉÉRT CSERÉBE
Kidolgoztunk egy pontgyűjtési lehetőséget a hűséges vásárlóinknak.
Minden vásárlással pontgyűjtésre van lehetőség, és ezeket a pontokat a későbbiekben fizetőeszközként be lehet váltani. A pontok egy virtuális számlán gyűlnek és folyamatosan nyomon követhető az egyenleg ahányszor a saját fiókba belépés történik.
Kizárólag regisztrált vásárlók tudnak csatlakozni a hűségpont rendszerünkhöz. Ha Ön már regisztrált vásárló, akkor automatikusan megtörténik a csatlakozás és elkezdődik a pontgyűjtés
Egy pontgyűjtési periódus 365 naptári nap.
1. A hűségpont értéke
A vásárlás végösszege határozza meg.
Például egy 20.000.- forintos vásárlás esetén a kedvezmény mértéke 200 pont.
2. Ha telefonon vagy e-mailben adom le a rendelésem, akkor is jár a hűségpont?
A pontgyűjtés kizárólag az interneten leadott online vásárlásokra vonatkozik.
3. A szállítási költség után szintén jár a hűségpont?
A szállítási költség után nem jár pont jóváírás.
4. Mikor történik meg a pontok jóváírása?
Amikor a megrendelése az "Megrendelés lezárva" státuszba kerül (a futárszolgálattal indítjuk a csomagot), automatikusan jóváíródnak a pontok a virtuális számlán.
Amennyiben a megrendelés mégsem kerül átvételre, és visszaérkezik a csomag, a pontok nem íródnak vissza, hanem törlődnek.
5. Van-e lehetőség kizárólag hűségpontokkal vásárolni készpénz nélkül?
Amenyiben elegendő hűségponttal rendelkezik nincs akadálya.
6. Hogyan tudom beváltani a hűségpontokat?
A meglévő pontokat teljes mértékben vagy részben a vásárlásokkal tudja beváltani.
Kosár - Pénztár - Fizetési mód - Hűségpontok beváltása
Szeretnénk, ha a visszatérő vásárlóink maximálisan elégedettek lennének, bízunk benne, hogy ezzel a pontgyűjtési rendszerrel elérjük ezt!