AGM Akkumulátorok

AGM (Absorbent Glass Mat, abszorbens üvegszálas): az üvegszál felszívja és így megköti a savat

Az AGM akkumulátor nem helyettesíthető az EFB akkumulátorral!!!

Nézet:
Sorrend:
-7%
ÚJ
SD560901

Márka: Varta
Feszültség (V): 12
Kapacitás (Ah): 60
Indítóáram (A): 680
Polaritás: jobb+
Pólus típus: normál
Talprögzítés: B13
Jótállás: 12 hónap
Akkumulátor típus: zárt
Doboz: H5/L2
Hosszúság (mm): 242
Szélesség (mm): 175
Magasság (mm): 190

Ne feledje! Az AGM akkumulátort mindig AGM-mel kell helyettesíteni. A VARTA® javasolja, hogy akkumulátor cseréjét csak szakemberek végezzék.

46 200 Ft
49 900 Ft
Kezdete: 2021.10.26 A készlet erejéig!
-7%
ÚJ
58002

Kapacitás: 80 Ah
Indítási áram: 800 A
Feszültség: 12 V
Terminál elrendezés: 0
Terminál típusa: 1
Az alap tartása: B13
Doboz típusa: L3
Fedélzet típusa: SL / IV
Tűzvédelem: TAK
Mágikus szem
méret: 313/175/190

A legmodernebb elemek sokféle célra tervezettek, mint az autók kezdeti teljesítménye, valamint a hosszú távú kisülési alkalmazások. Az akkumulátort az AGM (Absorbent Glass Mat) modern technológiával állítják elő, és ahelyett, hogy a folyékony sav az elektrolitból áll, amelyet a különleges üvegtáblában tartanak. Az AGM akkumulátorok tehát 100% -os szivárgás és kifreccsenés elleni védelem. Az elemeket kétféle formában állítják elő:

49 900 Ft
53 900 Ft
Kezdete: 2021.10.11 A készlet erejéig!
-19%
ÚJ
SD570901

Márka: Varta
Feszültség (V): 12
Kapacitás (Ah): 70
Indítóáram (A): 760
Polaritás: jobb+
Pólus típus: normál
Talprögzítés: B13
Jótállás: 12 hónap
Akkumulátor típus: zárt
Doboz: H6/L3
Hosszúság (mm): 278
Szélesség (mm): 175
Magasság (mm): 190

Ne feledje! Az AGM akkumulátort mindig AGM-mel kell helyettesíteni. A VARTA® javasolja, hogy akkumulátor cseréjét csak szakemberek végezzék.

51 300 Ft
63 700 Ft
Kezdete: 2021.10.11 A készlet erejéig!
-20%
ÚJ
SD595901

Márka: Varta
Feszültség (V): 12
Kapacitás (Ah): 95
Indítóáram (A): 850
Polaritás: jobb+
Pólus típus: normál
Talprögzítés: B13
Jótállás: 12 hónap
Akkumulátor típus: zárt
Doboz: H8/L5
Hosszúság (mm): 353
Szélesség (mm): 175
Magasság (mm): 190

Ne feledje! Az AGM akkumulátort mindig AGM-mel kell helyettesíteni. A VARTA® javasolja, hogy akkumulátor cseréjét csak szakemberek végezzék

68 900 Ft
86 110 Ft
Kezdete: 2021.10.11 A készlet erejéig!
-14%
ÚJ
60502_zap

Kapacitás: 105 Ah
Indítási áram: 950 A
Feszültség: 12 V
Terminál elrendezés: 0
Terminál típusa: 1
Az alap tartása: B13
Doboz típusa: L3
Fedélzet típusa: SL / IV
Tűzvédelem: TAK
Mágikus szem
méret: 393/175/190

A legmodernebb elemek sokféle célra tervezettek, mint az autók kezdeti teljesítménye, valamint a hosszú távú kisülési alkalmazások. Az akkumulátort az AGM (Absorbent Glass Mat) modern technológiával állítják elő, és ahelyett, hogy a folyékony sav az elektrolitból áll, amelyet a különleges üvegtáblában tartanak. Az AGM akkumulátorok tehát 100% -os szivárgás és kifreccsenés elleni védelem. Az elemeket kétféle formában állítják elő:


69 900 Ft
80 900 Ft
Kezdete: 2021.10.11 A készlet erejéig!

AGM akkumulátor

a legnagyobb energiafogyasztású, fékenergia-visszanyeréses start/stop rendszerű járművekhez
közép- és felső kategóriás járművektől a luxus osztályig
akár 360.000 motor indul


Az AGM-technológiát (Running Bull AGM) elsősorban a legnagyobb energiafogyasztású és fékenergia-visszanyeréses start/stop rendszereknél alkalmazzák. Elsősorban a közép- és felső kategóriástól a luxus osztályú járművekig bizonyul a Running Bull AGM akkumulátor optimális megoldásnak. Running Bull AGM akkumulátor. Az AGM (Absorbent Glass Mat, abszorbens üvegszálas) akkumulátor rekombinációs akkumulátor.



Egy üvegszálas elválasztó felszívja a savat, miközben elegendő szabad pórussal rendelkezik ahhoz, hogy lehetővé tegye az oxigén diffúzióját a pozitív lemeztől a negatív felé. A negatív lemezen az oxigén az ólommal ólom-oxidot alkot. Ez az ólom-oxid a kénsavval ólom-szulfátot alkot, és a folyamat melléktermékeként víz képződik. A töltés során az ólom-szulfát ismét ólom fémmé alakul. A végeredmény: nincs vízveszteség!

Ha azonban a túl magas töltőfeszültség vagy az extrém magas hőmérséklet miatt túl sok gáz képződik, előfordulhat, hogy nem tud az összes gáz rekombinálódni. Az akkumulátorban a nyomás folyamatosan nő, amíg a biztonsági szelepek ki nem nyílnak.

A hagyományos nedves akkumulátortól való szerkezeti különbségek rövid felsorolása:

1. Megerősített oldalfalakkal ellátott akkumulátordoboz: a behelyezett lemezek és a rekombináció által keletkezett nyomás felvételére.

2. Speciális csavaros dugók: túlnyomás elleni szeleppel, amely megakadályozza az akkumulátor felrobbanását pl. túltöltés esetén.

3. Speciális AGM-elválasztók: a legnagyobb pontossággal, üvegszálas réteggel készültek, lévén, hogy az elválasztók optimális kompressziója és telítettsége az AGM-akkumulátor kifogástalan működésének két alapfeltétele.

4. Több ólom felhasználásával készült: erre azért van szükség, mert a nedves akkumulátorral ellentétben itt nincsenek „savtartályok”.



Verhetetlen előnyök a felhasználó számára: Háromszor jobb ciklusállóság a hagyományos indítóakkumulátorhoz képest, és rendkívül magas rezgésállóság tartós üzemben. Szivárgásmentes az üvegszálas anyagban megkötött elektrolitnak köszönhetően (abszorbens üvegszál). Akár 360.000 motor indul.



Ha a járműben rekuperáció (fékenergia-visszanyerés) is működik, az AGM-akkumulátor célzottan alacsonyabb töltöttségi szinten működik (a SOC/State Of Charge/töltésszint kb. 70%-án). Menetprofiltól függően (rövid távok, gyakori megállás és elindulás stb.) egy hagyományos nedves akkumulátor ilyen felhasználás mellett az extrém magas ciklikus terhelés miatt pár hónap alatt tönkremenne.